Adimen lehiakorra ez litzateke lehiakideengana soilik bideratu behar
Adimen lehiakorra ez litzateke lehiakideengana soilik bideratu behar
07.07.2015
Simulazio horiek ez ziren ordenagailuetan oinarritutako joko hipotetiko soilak. Funtzioen dramatizazioko lantegi sakonak ziren, adimenenean oinarrituak, eta, tailer horien emaitzen bidez, Marseko buruzagitzak merkatua beste ikuspegi batetik ikusi zuen, ikuspegi ezezagun batetik.
Merkatuen, marken eta lehiakideen serie batean puntuak konektatuta, konpainiarentzako arriskuak nahiz aukerak identifikatu zituen Eliasik, eta ezagutza orokor horrek eragina izan du konpainiak bere estrategia garatzeko duen moduan.
Azken urteotan, datu digitalen bilketak adimen estrategikoa ordeztu du. Konpainia askok milioiak xahutzen dituzte datu-base masiboetan edo ideia baliagarririk sortzen ez duten ikerketa-proiektuetan, aintzat hartu gabe adimen lehiakorrak zer balio duen aldaketa estrategikoaren iturri gisa.
Jatorria: S21
Jatorri-data: 01.06.2015