Berriak

Atzealdea

Facebookeko erabiltzaile bakoitzak publizitateagatiko zer diru-sarrera sortzen duen erakusten du tresna berri batek

Facebookeko erabiltzaile bakoitzak publizitateagatiko zer diru-sarrera sortzen duen erakusten du tresna berri batek

30.11.2016

Imagen Listado Noticia

Erabiltzaile batek sare sozial horretan nabigatzean publizitateagatiko zer diru-sarrera sortzen dituen denbora errealean bistaratzen laguntzen du 'FDVT' (Facebook Data Valuation Tool) tresnak (doakoa da). Hura erabiltzeko, erabiltzaileak aplikazioa deskargatu eta oinarrizko datu pertsonal batzuk eman behar ditu, besterik ez (adina, sexua, egoera zibila, interesak, kokapena...). Datu horiekin identifikatzen du tresnak zer balio ekonomiko duen erabiltzailearen profilak publizitatearen merkatuan. Oso sektore aldakorra da merkatu hori, eskaintza eta eskari oso aldakorren mende baitago.

Jatorria: fdvt.org

Jatorri-data: 28.11.2016


Berri bilatzailea