Atzealdea
Facebookeko erabiltzaile bakoitzak publizitateagatiko zer diru-sarrera sortzen duen erakusten du tresna berri batek
Facebookeko erabiltzaile bakoitzak publizitateagatiko zer diru-sarrera sortzen duen erakusten du tresna berri batek
30.11.2016
Erabiltzaile batek sare sozial horretan nabigatzean publizitateagatiko zer diru-sarrera sortzen dituen denbora errealean bistaratzen laguntzen du 'FDVT' (Facebook Data Valuation Tool) tresnak (doakoa da). Hura erabiltzeko, erabiltzaileak aplikazioa deskargatu eta oinarrizko datu pertsonal batzuk eman behar ditu, besterik ez (adina, sexua, egoera zibila, interesak, kokapena...). Datu horiekin identifikatzen du tresnak zer balio ekonomiko duen erabiltzailearen profilak publizitatearen merkatuan. Oso sektore aldakorra da merkatu hori, eskaintza eta eskari oso aldakorren mende baitago.
Jatorria: fdvt.org
Jatorri-data: 28.11.2016